1. Dodatek k pravidlům - Magie
15. 10. 2010
Změny v Magii :
Název kouzla
|
Cena zkušeností (ZK)
|
Uživatelé M-mágové /A -alchimisti
|
Alarm
|
2
|
M
|
Neutralizace alchymie
|
2
|
A
|
Najdi alchymii 1
|
1
|
M/A
|
Najdi alchymii 2
|
2 (kumulativní)
|
M/A
|
Bariéra
|
4
|
M/A
|
LEŽ
|
5
|
M/A
|
Energetické pole
|
4
|
M
|
Kapalná energie 1
|
10
|
A
|
Kapalná energie 2
|
20 (kumulativní )
|
A
|
Odzbrojení
|
4
|
M
|
Oheň
|
1
|
M/A
|
Rozžhavení
|
3
|
M
|
Magická střela
|
8
|
M/A
|
Zacel rány
|
3
|
M/A
|
Léčení ran
|
5
|
M/A
|
Světlo
|
1
|
M/A
|
Zruš magii
|
2+X
|
M
|
Zjisti magii 1
|
1
|
M/A
|
Zjisti magii 2
|
2 (kumulativní)
|
M
|
Přenos magie
|
2+X
|
M
|
Ochraň magii
|
4
|
M
|
Odstraň ochraň magii
|
4
|
M
|
Ochrana před magií
|
4
|
M
|
Magický výzkum 1
|
2
|
M
|
Magický výzkum 2
|
4 (kumulativní)
|
M
|
Regenerace
|
25
|
M/A
|
Magická zbroj
|
10
|
M/A
|
Spánek
|
5
|
M/A
|
Ticho
|
4
|
M/A
|
Zámek
|
2
|
M/A
|
Hluchota
|
3
|
M/A
|
Mluvení se zvířaty
|
2
|
M/A
|
Smrt
|
50!
|
M/A
|
Zvracení
|
7
|
M/A
|
Zapomeň
|
4
|
M/A
|
Proměň v kámen
|
10
|
M/A
|
PRAVDA
|
5
|
M/A
|
Síla větru
|
4
|
M
|
Specialní CP only :)
|
|
|
Tlaková vlna
|
6
|
|
Strach
|
4
|
|
Infekce
|
4
|
|
Masový strach
|
16
|
|
Proudění duší
|
2
|
|
Oživ mrtvé
|
10
|
|
Nesvaté požehnání
|
2
|
|
Duel
|
10
|
|
Bomba 1-5
|
2/4/6/8/10 (kumulativní)
|
A
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lež (5zk bodů)
Doba výroby (vypití): 20 min.
Zaklínadlo: 8 slov dle hráčova výběru
Komponenty: šátek
Provedení: Kouzelník vezme šátek a zaváže s ním oběti po dobu sesílání oči, poté vyřkne zaklínadlo. Alchymista vypitím lektvaru.
Doba trvání: 1 otázka
Efekt: Kouzlo donutí jeho oběť nepravdivě odpovědět na jednu otázku která mu bude položena. Otázka musí být jasně specifikována a nesmí mít žádné pod otázky. Tázaný musí odpovědět pravým opakem pravdy a jeho odpověď nesmí být delší než 2 věty.
Pravda
Cena: 5 Zk bodů
Doba výroby (vypití): 20 min.
Zaklínadlo: 8 slov dle hráčova výběru
Komponenty: malá misková váha a meč
Provedení: Kouzelník vezme meč do pravé ruky a miskové váhy do ruky levé, poté vyřkne zaklínadlo. Alchymista vypitím lektvaru.
Doba trvání: pouze jedna otázka
Efekt: Kouzlo donutí jeho oběť pravdivě odpovědět na jednu otázku. Otázka musí být jasně specifikována a nesmí mít žádné pod otázky. Tázaný musí jasně a pravdivě odpovědět na danou otázku a vše s ní související zhruba ve dvou větách.
Magická Zbroj
Cena: 10 zk bodů
Doba výroby (vypití): 20min
Doba výroby (dotek): 20min
Zaklínadlo: 20 slov dle hráčova výběru
Komponenty: modrá páska + kus jakékoli zbroje (stačí imitace)
Provedení: Kouzelník: sesilatel drží kus zbroje v rukou, tím způsobem že se dotýká částí kde se zbroj dotýká těla, přičemž vysloví zaklínadlo. Očarovaný musí viditelně nosit modrou pásku
Alchymista: vypití lektvaru nebo polití lektvarem příslušné části kde bude zbroj nošena. Očarovaný musí viditelně nosit modrou pásku.
Doba trvání: 12 hodin nebo do použití
Efekt: Toto kouzlo vytváří ochranné pole kolem očarovaného hráče, které jej chrání před 1 smrtelným zásahem navíc. (jako by měl na sobě koženou zbroj) Po zásahu je toto kouzlo zrušeno.
Magická Střela
Cena: 8 zk. bodů
Doba výroby (dotek): 10 minut
Zaklínadlo: 8 slov dle hráčova výběru
Komponenty: měkký míček (tenisák)
Provedení: Sesilatel hodí míček na cíl
Efekt: Pokud sesilatel zasáhne míčkem cíl, tak zasaženému hráči udělí smrtelný zásah. Míček může být hozen pouze jednou a pokud napoprvé nezasáhne cíl efekt vyprchá.
Spánek
Cena: 5 Zk bodů
Doba výroby (vypití): 10 min.
Doba výroby (dotek): 20 min.
Zaklínadlo: 6 slov dle hráčova výběru
Komponenty: Rýže
Provedení: Kouzelník hodí rýži na oběť/oběti kouzla (přičemž vyřkne zaklínadlo), ta musí být rýží zasažena (rýže se nedá zblokovat štítem)
Alchymista dá oběti lektvar vypít nebo dotekem
Doba trvání: 10 minut
Efekt: Zasažený kouzlem okamžitě usne. Může být vzbuzen např.vodou nebo profackováním. Po prvním zásahu zbraní nebo novým kouzlem přestane kouzlo účinkovat
Zacel Rány
Cena: 3Zk body
Doba výroby (vypití): 5 min.
Doba výroby (dotek):.10 min.
Zaklínadlo: 4 slova dle hráčova výběru
Komponenty: prášek
Provedení: Kouzelník posype ránu práškem a vysloví zaklínadlo. Alchymista vypitím nebo dotekem.
Doba trvání: Dokud rána není vyléčena nebo dokud hráč neudělá žádné rychlé pohyby jako běh nebo boj.
Efekt: Kouzlo pouze zastaví krvácení ze všech ran na celém těle. Toto kouzlo zastaví infekci, ale nevyléčí rány, ty se vyléčí až po 10 minutách od seslání kouzla, pokud během těchto 10 minut hráč vykonává fyzickou námahu vše se vrací do stejného stavu jako před sesláním kouzla.
Léčení Ran
Cena: 5Zk body
Doba výroby (vypití): 10 min.
Doba výroby (dotek): 20 min.
Zaklínadlo: 6 slov dle hráčova výběru
Komponenty: nějaký prášek
Provedení: Kouzelník se skloní ke zraněnému, zasype mu rány práškem a vysloví zaklínadlo
Alchymista dá zraněnému buď vypít lektvar nebo mu lektvar nalije do ran
Doba trvání: Instantní
Efekt: Díky tomuto kouzlu je hráč schopen vyléčit jednu utrženou ránu. Tento efekt je okamžitý, což znamená, že rána je zavřená a infekce zastavena.